Κυκλοφορεί εδώ και κάποιες μέρες το #2 του περιοδικού Μάγμα. Περιεχόμενα τεύχους:
ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΗ ΤΟΥ "68:
-Σ. Τάκος, "Η κληρονομιά του Μάη"
-Ν. Μάλλιαρης, "Ο Μάης του '68 κι η σημασία του για μας σήμερα"
-Όψεις της ανόδου της ασημαντότητας
-Για την οικολογική κρίση
-Θ. Πολλάτος, "Για τον έρωτα και το θάνατο"
-Θ. Τριαρίδης, "Τους ζυγούς λύσατε -τα κορίτσια φιλήσατε"
-Γ. Οικονόμου, "Κοινωνία και ιστορία στην κληρονομημένη σκέψη και τον Κ. Καστοριάδη"
-Ν. Μάλλιαρης, "Για το χιούμορ"
-Πρωτοβουλία Αυτόνομων Κέρκυρας, "Η πολιτική υπό την απειλή της βαρβαρότητας"
-Ελευθεριακή Παρέμβαση Φιλοσοφικής, "Για το συντονισμό των ελευθεριακών ομάδων μέσα στο πανεπιστήμιο"
-Γ. Γκλαρνέτατζης, "Αντίρρηση συνείδησης στην Ελλάδα: μια σύντομη επισκόπηση"
-Κάτι σαν γλωσσάρι
Για τα σημεία πώλησης:
Στην Αθήνα:
-Πολιτεία, Ασκληπιού 3
-Πρωτοπορία, Γραβιάς 3-5
-Αλφειός, Χαριλάου Tρικούπη 22
-Ναυτίλος, Χαριλάου Τρικούπη 28
-Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο, Θεμιστοκλέους 37
-Εκδόσεις Άρδην, Σουλτάνη 8 (Εξάρχεια)
-Ελεύθερος Τύπος, Βαλτετσίου 53 (Εξάρχεια)
-Dasein, Σολωμού 12 (Εξάρχεια)
-Εκδόσεις Ταξιδευτής, Ιπποκράτους 34
-Τραπεζάκι της Ελευθεριακής Παρέμβασης Φιλοσοφικής (στο αίθριο της Φιλοσοφικής στο Ζωγράφου)
Στην επαρχία:
Θεσσαλονίκη:
-Σαιξπηρικόν, Εθνικής Αμύνης 14
-Κεντρί, Δημητρίου Γούναρη 22
-Πρωτοπορία, Λεωφόρος Νίκης 3
-στο παγκάρι της Μητρόπολης, κάθε Κυριακή, μετά το κήρυγμα του Άνθιμου
-στα ζαχαροπλαστεία Plaisir (της γυναίκας του νομόρχη-κομάντο, Π. Ψωμιάδη)
Κέρκυρα:
-βιβλιοπωλείο Πλους
Λιβαδειά:
-βιβλιοπωλείο Άρτιο, Δημητρίου Παπασπύρου 26
-Κέντρο Τύπου "Ρούσου"
Sunday, 8 June 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
11 comments:
Καλα ρε δεν εχετε διανομη στο Αγρινιο που ειναι και αναρχομανα πολη?Απο μια ματια που εριξα στο περιοδικο σας παντως πολυ ελκυστικο αλλα και πολυ δυσκολο ρε γαμωτο...δε μπορειτε να απλοποιησετε λιγο τη γραφη σας?
Παρεπιπτοντως εβαλα σε ενα φορουμ 2 παραγραφους απο το κειμενο σας για το ρατσισμο...φανταζομαι δεν υπαρχει προβλημα?
Έχουμε, έχουμε, νομίζω μάλιστα και σε δύο σημεία, αλλά δε διαθέτουμε ακόμα όλα τα στοιχεία. Θα ανεβάσουμε και τα υπόλοιπα με πρώτη ευκαιρία, μέσα στη βδομάδα. Μην ανησυχείς.
Νο πρόμπλεμ φυσικά για το κείμενο περί ρατσισμού. Ίσα ίσα.
Αναφέρεσαι στο πρώτο ή στο δεύτερο τεύχος, όταν μιλάς περί δυσκολίας; Διότι γενικά προσπαθούμε να βάζουμε κείμενα διαφόρων "επιπέδων δυσκολίας" κι αν το σύστημα έχει αποτύχει κι αυτά που γράφουμε είναι δυσνόητα, θα πρέπει να το διορθώσουμε.
Το πρωτο δεν το'χω κοιταξει...το'χα δανεισει σε ενα φιλο μου αλλα μου ειχε πει οτι ηταν κατανοητο(αν θυμαμαι καλα).
Στο δευτερο το καλο ειναι οτι εχετε πολλα κειμενα διαφορων θεματων...αλλα χρησιμοποιητε λεξιλογιο που λιγοι το καταλαβαινουν...επειδη ειναι πολιτικο το περιοδικο σας νομιζω οτι πρεπει να το δειτε αυτο λιγακι...Τεσπα επαναλαμβανω οτι ειναι παρα πολυ ενδιαφερον...παρεπιπτοντως πολυ ωραιο και αισθητικα...Ελπιζω να βρεθουμε καποια στιγμη και απο κοντα για να τα πουμε καλυτερα...
Ελπίζω για το πρώτο να θυμάσαι ότνως καλά και να ήταν κατανοητό!!
Γενικά αντιλαμβάνομαι την παρατήρησή σου. Μάλλον η δυσκολία των όρων έχει να κάνει με τα σημεία όπου χρησιμοποιούμε καστοριαδική ορολογία. Π. χ. το κείμενο του Οικονόμου στο δεύτερο τεύχος ή και του θανάση που είναι και ψυχαναλυτικό. Το ίδιο και το δικό μου στο πρώτο τεύχος. Τα δύο κείμενα όμως για το Μάη, π.χ., ή αυτό για την οικολογική κρίση δε νομίζω ότι είναι δυσνόητα.
Είναι το πρόβλημα του συνδυασμού της προώθησης μερικών ιδεών και σχημάτων που δεν είναι και πολύ διαδεδομένα. Ελπίζω με τον καιρό να στρώσει κάπως.
Ναι, βεβαίως, να τα πούμε. Μπορείς να έρθεις και στις ανοιχτές συναντήσεις που κάνουμε -συνήθως- κάθε δεύτερη Κυριακή. Βέβαια τώρα με την εξεταστική ίσως πάνε λίγο πίσω. Βλέπουμε.
Ρε εχω ερθει στην πρωτη συναντηση...Βασικα...ειμαι ληγμενη ασπιρινη...χαιρετισματα!Θα τα πουμε!
Καλά, ληγμένος εγκεφαλικά είσαι, όχι ληγμένη ασπιρίνη!!!!!!
Πέστο έτσι να συννενοηθούμε =)
Με τις ΛΑΦ πώς πάτε; Συζητάγαμε στην ΕΠΦ τα του συντονισμού, αναφερόμενοι σε ομάδες που πιθανώς ενδιαφέρονται, και ανέφερα και το δικό σας παράδειγμα. Λέμε να οργανώσουμε ένα μάζεμα τέλη Ιουνίου, να δούμε τι μπορεί αν γίνει.
Εν πάση περιπτώσει, μιλάμε.
Ν
ΟΚ ειδοποιησε με αν και εμεις στα ξεκινηματα μας ειμαστε ακομα...
Χρησιμοποιείτε λανθασμένα τον όρο "αντι-κουλτούρα" για να δηλώσετε αυτό που στα αγγλικά ονομάστηκε "counter-cultur". Αλλά το πρόθεμα "αντι-" δηλώνει αντίθεση σ'αυτό το ίδιο το αντίκείμενο, και όχι εναλλακτική πρόταση πάνω σ' αυτό. Οι φορείς της counter-culture δεν "αντιτίθεντο" στην ίδια την έννοια της κουλτούρας. (Θα μπορούσε να πεί κάποιος ότι έκφραση αντι-κουλτούρας ήταν οι Ναζί, εάν θυμηθούμε το πιστόλι του Γκαίρινγκ.)
Επεδίωξαν μίαν άλλη, εναλλακτική κουλτούρα.
Αλλοιώς ο στόχος τους θα ονομαζόταν "anti-culture".
δίκιο έχεις σ' αυτό που λες. όμως, απ' όσο ξέρω τουλάχιστον, το counter-culture ως "αντικουλτούρα" δεν αποδίδεται γενικώς στα ελληνικά; το πρόβλημα έχει να κάνει με την ορολογία, όχι με το περιεχόμενο, αν δεις με ποια έννοια χρησιμοποιούμε τον όρο εξάλλου.
υπάρχει διαφορά με την περίπτωση, π.χ., του κινήματος για μια άλλη παγκοσμιοποίηση που στην αρχή αποδιδόταν ως κίνημα κατά της παγκοσμιοποίησης. εκεί το πρόθεμα "alter", που υπάρχει π.χ. στο γαλλικό "altermondialiste", επιτρέπει την ακριβή απόδοση. αντίθετα το counter-culture δε μπορεί ν' αποδοθεί με τόση ακρίβεια. γι' αυτό κι η Αντιμεταρρύθμιση είναι στα αγγλικά Counter-Reformation, όπως κι η αντεπανάσταση counter-revolution και πάει λέγοντας, παρ' όλο που εδώ το counter έχει την έννοια του αντίθετου κι όχι του εναλλακτικού.
Εσύ πώς θα το απέδιδες το counter-culture;
Καλά, κι εγώ Αργοστόλι τι θα κάνω;
Δεν έχω την απαίτηση να στείλετε ένα τεύχος για μένα, ούτε αναρχόπολη είναι.
Και να μου πείτε σε ποιο Κέντρο Τύπου, γιατί είναι δύο πρακτορεία.
Η άλλη λύση να μου στείλετε στη διεύθυνση μου και πού στέλνω συνδρομή ή το αντίτιμο.
Γιάννης Κων. Κρούσος
Καφενείο
Φαρακλάτα Κεφαλονιάς
28100 Αργοστόλι
Καλά ντε, μη φωνάζεις! :Ρ
Στο σε καμιά βδομάδα που θα βγει και το #3 θα στα στείλουμε όλα μαζί αντικαταβολή (ειδικές υπηρεσίες για εξαιρετικούς πελάτες). Έχεις πολύ διάβασμα να ρίξεις :)
Post a Comment