tag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post5702684124671978468..comments2024-01-05T07:54:28.161+02:00Comments on ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ: Για τους νεκρούς της MarfinΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑhttp://www.blogger.com/profile/15690215720147642047noreply@blogger.comBlogger82125tag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-88071088961285074182012-11-25T17:26:56.511+02:002012-11-25T17:26:56.511+02:00[b][url=http://www.luxuryhandbagsalesshop.com/]lou...[b][url=http://www.luxuryhandbagsalesshop.com/]louis vuitton official website[/url][/b] Let's be honest, the older you obtain, the less want you've got for cash the moment the basics are looked after. It constantly cracks me up that by the time you are able to pay for a giant property, your youngsters are gone and you also never will need 1! Transform the money more than early so that you can observe the joy of one's loved ones expending, shelling out and presenting it! It is obviously predicated on the assumption you have initial taught them how to handle it. When you've got, then you should give it absent while you happen to be alive in order to appreciate viewing your legacy in action! Give your money inheritance some serious considered..<br /> <br />[b][url=http://www.besthandbagstore.co.uk/]louis vuitton handbags[/url][/b] WWD have described that Cavallier-Belletrud begun perform for them this Tuesday, but do not hope the scent to land any time shortly. Vuitton have not referred to as any variety of date as but, expressing that their new nose is likely to journey the planet on search of unique and treasured new juices. Obviously! Without a doubt, Cavallier-Betrud has beforehand mentioned that 'Making fragrance is often a breathtaking journey, which begins with the quality of the base ingredients.'.<br /> <br />[b][url=http://www.hotsalelouisvuittonstore.co.uk/]louis vuitton uk[/url][/b] You then can usually appear for your designer purses sector price and provide it to consumers at a value marginally under that from the sector selling price! This tends to retain your income substantial plus your buyers certainly happy, as they will be information that they obtained their favorite designer bag to get a great cost. With the economic crisis throughout the world your lower price tag tags, will keep them coming back for additional! Modern-day ladies are eager on purses. Her vogue are unable to be great without the need of this accessory that she also considers critical.<br /> <br />[b][url=http://www.uggclearancewebsite.com/]ugg boots clearance[/url][/b] But Charney also understands that his audience is fickle and that what marketing point functions right now will likely not automatically operate tomorrow. "It's like a sexxy girl who retains telling you she's sexy," he states. "It's nauseating." And thus the values American Attire upholds these days can have to alter to help keep up with tomorrow..<br /> <br />[b][url=http://www.uggclearancewebsite.com/]www.uggclearancewebsite.com[/url][/b] For those who promoting no noise. When you shopping for, who cares? There is a hard-fast rule about the noise of children within the history whenever you producing enterprise calls. When you promoting, any commotion during the history is impermissible. Therefore, you will have to promise they are major coupled with legit items prior to buying them. A great number of louis vuitton on line discover make use of network. Usually, if a product is provided it definitely is ruined come what may.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-796824569491442102012-10-17T20:55:51.967+03:002012-10-17T20:55:51.967+03:00Δεν το διάβασα ολόκληρο το κείμενο, μόνο τις 2 πρώ...Δεν το διάβασα ολόκληρο το κείμενο, μόνο τις 2 πρώτες παραγράφους περίπου. Αυτό που θα ήθελα να σας θυμίσω είναι οτι δεν μπορείτε να πηγαίνετε κόντρα με το ποτάμι, αναρωτιόμενοι γιατί ο κόσμος αντέδρασε στο θάνατο του Αλέξανδρου και όχι στο θάνατο των υπαλλήλων της Marfin. (Έχει ενδιαφέρον που ακόμα και εσείς στο άρθρο σας δεν μπήκατε στον κόπο να αναφερθείτε στους νεκρούς της Marfin με τα ονοματά τους, δεν σας το προσάπτω, απλα το παρατηρώ.)Γιάτι όποιος πάει κόντρα με το ποτάμι της κοινωνικής αντίδρασης στο τέλος καταλήγει είτε μόνος του είτε στην καλύτερη μέσα σε μια σεχτα σαν αυτή του ΚΚΕ γεγονός το οποίο δεν θα τον εξυπηρετεί σε τίποτε άλλο παρα στο να του τροφοδοτεί την ψευδαίσθηση της κατοχής της μέγιστης και απόλυτης αλήθειας. Το σχολιό μου, σχετικά με το κείμενό σας, αναφέρεται αποκλειστικά στο σχολιασμό σας αναφορικά με τους θανάτους, αφού μέχρι εκεί διάβασα το κείμενο. <br />Ειρήνη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-50868353910457009832010-12-29T23:47:47.795+02:002010-12-29T23:47:47.795+02:00diabazontas to keimeno sas 8ymi8ika kati grafikous...diabazontas to keimeno sas 8ymi8ika kati grafikous akrodeksious poy paremvenontas sto troktiko anarwtiontousan pote 8a doume kamia poreia gia tous nekrous astynomikous...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-34297893062516328142010-05-17T11:02:49.787+03:002010-05-17T11:02:49.787+03:00xa!! kapou sto indymedia eihe mia olokliri sizitis...xa!! kapou sto indymedia eihe mia olokliri sizitisi me tetoia, an to vrei kapoios as to steilei, to hioumor einai megali ypothesi!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-91662363060804776352010-05-17T01:29:54.168+03:002010-05-17T01:29:54.168+03:00Είναι ένας αναρχικός και ένας μπάχαλος και πίνουν ...Είναι ένας αναρχικός και ένας μπάχαλος και πίνουν μπύρες στα εξάρχεια. Ξαφνικά γυρνάει ο μπάχαλος και λέει στον αναρχικό:<br />- Ρε συ πάμε να πετάξουμε κανένα μπουκάλι;<br />-Πάμε αλλά που θα το πετάξουμε;<br />-Ωχ , μωρέ αναρχικέ , σιγά να μην κάνουμε και συνέλευση τώρα...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-34195670488384422002010-05-16T13:34:33.733+03:002010-05-16T13:34:33.733+03:00αν νομιζεις οτι εννοω "καλά κάνουν οι τραπεζε...αν νομιζεις οτι εννοω "καλά κάνουν οι τραπεζες κ κανουν αυτα που κανουν", θα ειχες δικιο.<br />αλλά δεν προκειται περι αυτού. δεν υπάρχει καμια αμηχανια μπροστα τους: επειδή τις βλέπω σαν ¨θεσμούς¨ που εξυπηρετούν σχεσεις ανθρώπων, σχεσεις μάλιστα που θεωρώ άρρωστες (πχ πιστωση χρηματος με τοκο, διακοποδανεια, πιστωτικες, πλειστηριασμοι,κλπ σχέσεις άνισες αλλά κ συχνά αχρειαστες, σχεσεις στις οποιες κ τα δυο μέρη μπαινουν ηθελημενα), πιστευω οτί αν "εξασθενισουμε" την αισθηση του κόσμου για την αναγκη τους, αν αντί για φωτια στις τραπεζες φωνάζουμε μην καταναλωνετε, μην δανειζεστε, ή δανειστειτε από φιλους-συγγενεις,πιστευω οτι έτσι θα καταπολεμησουμε την ισχύ τους (οικονομική αλλά κ σαν "παρασταση" αναγκης ή χρησιμοτητας)κ σταδιακα (σε συνδυασμό με πολλες άλλες αλλαγες) θα τις κανουμε να "μαραζωσουν". <br /><br />ΠαναγιωτηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-78683842184529651932010-05-16T12:39:37.326+03:002010-05-16T12:39:37.326+03:00Αγαπητέ Παναγιώτη δεν με εννόησες (και παίρνω το φ...Αγαπητέ Παναγιώτη δεν με εννόησες (και παίρνω το φταίξιμο που μου αναλογεί).<br /><br /><br />Γράφεις "αδιαφορώ όμως για τις τράπεζες". Από αυτό ξεκίνησα, προσπαθώντας να δώσω μία μικρή και ελλειπή ερμηνεία του γιατί δεν σταμάτησε κανένας ως σήμερα αυτούς που καταστρέφουν.<br /><br />Το σημείο που προσπάθησα να τονίσω είναι πως πίσω από αυτή την αδιαφορία βρίσκεται μια γενικότερη στάση απέναντι στα πράγματα (ως πράγματα του δημόσιου χώρου κατ'αρχάς) : δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε. Δεν έχουν καμία θέση στον κόσμο που έχουμε στο κεφάλι μας.<br /><br />Ο νέος κόσμος όμως δεν γεννιέται πάνω στο μηδέν, αλλά από το μηδέν, πάνω σε αυτό που ήδη υπάρχει.<br /><br />Το να λες "αδιαφορώ για τις τράπεζες" (όχι μόνο εσύ), μέσα στο πλαίσιο που μόλις προσπάθησα να περιγράψω και να κάνω πειστικό, δεν παράγει με τη σειρά του μία μορφή βίας;<br /><br />Σπύρος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-21382709631291853142010-05-15T12:25:39.445+03:002010-05-15T12:25:39.445+03:00Βία στη βία
βία μη βία
η αμοιβή χα
Βία στη βία
η α...Βία στη βία<br />βία μη βία<br />η αμοιβή χα<br />Βία στη βία<br />η αμοιβή χα<br />βία μη βία<br />Μη μπερδευτείς<br />η αμοιβή χα<br />βία στη βία<br />Ποιοί είσαστε εσείς...?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-1987552144315480052010-05-15T02:21:08.702+03:002010-05-15T02:21:08.702+03:00Fίλε Σπύρο,
Θα μπορούσες κάλλιστα να καταλάβεις τη...Fίλε Σπύρο,<br />Θα μπορούσες κάλλιστα να καταλάβεις την συγκεκριμένη θέση της μη-βίας, όχι σαν εκ των υστέρων μη-απάντηση σε ένα τραγικό γεγονός, αλλά σαν φωνή που προσπαθεί να επιδράσει στο μέλλον, σαν διαλογος που συνεχιζεται επειδή υπάρχει η ανάγκη μου (και όποιου άλλου) να αλλάξει κ αυτή η κατάσταση.<br /><br />Υποθέτεις λανθασμένα ότι η ενσταση μου για τέτοιες πρακτικές είναι η ματαιότητα του να καταστρεφεις κάτι που σίγουρα θα ξαναχτιστεί, υπονοοντας πως αυτή η θέση μου για μη-καταστροφή πηγάζει από κάποιο φοβο οτί ίσως τελικά κάτι γίνει κ ότι ίσως αυτό το καινουργιο με τρομάζει. Αδιαφορώ όμως για τις τράπεζες. Μάλιστα θεωρώ αδιανοητο να ψαχνεις το καινούργιο σε… κτήρια και όχι στους ανθρώπους τους ίδιους. Εκεί, λοιπόν, που εσυ βλέπεις μια τραπεζα να καιγεται, εκεί που βλέπεις μια πιθανοτητα για το καινούργιο, στην ίδια σκηνή, εγω δεν εστιάζω στα ντουβάρια της τραπεζας, εγώ βλέπω (και αυτό είναι που με τρομάζει) τους ανθρώπους, κ βλέπω στον τυπά με τη μολοτοφ τον ίδιο ακριβώς άνθρωπο, (οπως θα έλεγες κι εσύ: )βλέπω το συστημα να θριαμβευει, βλέπω ανθρώπους με μίσος, ατομικιστές, ακοινωνικούς, να κάνουν ακριβώς ότι τους μάθαμε να κάνουν, τα ίδια κ τα ίδια, να σκοτώνουν, να καταστρέφουν, να μην νοιαζονται για τους άλλους, εκεί που θα ήθελα πραγματικά κάτι καινούργιο, εκει που θα περιμενα δημιουργία. Η δική μου θέση με δικά σου λόγια θα ήταν ότι εσύ φοβάσαι το καινούργιο, παρασυρμένος από αυταπάτες ευκολίας, αρνούμενος τις ευθύνες που σου αναλογούν κ φορτώνοντάς τες σε ένα απρόσωπο «συστημα», άστοχα προσωποποιώντας το σε τραπεζες, κράτος, κλπ,. Και ακριβώς επειδή αυτές τις παραστάσεις αντιπαθώ κ από αυτές θέλω να ξεφύγω εγω κ η κοινωνια γυρω μου, ετσι προσπαθώ να δημιουργήσω ιστορία.<br /><br />Φυσικά, όσοι σωπαίνουν πριν (κ τωρα είναι το πριν για το αυριο) έχουν την ντροπή κ την ευθύνη. Όσοι λες ότι λέμε «τα λεγα εγώ», απλά να σου πω πως τα χω ξαναπεί κ δυστυχώς θα τα ξαναπώ στο μέλλον, απλά δεν θα ανεχτώ την κατηγορία σου: τα λέω τωρα γιατι δε θελω να τα ξαναδώ. εσύ θέλεις? Τι κάνεις για αυτό? Ποιος σωπά? Ποιος έχει το αισχος? Ποιος συγκαλύπτει την αδυναμία του να αρθρώσει το καινούργιο (κ όχι την αμηχανία του)? Ποιος παραδίνεται στις κυριαρχες αξίες? Ποιος κάνει την δυσκολία ματαιοτητα ?<br /><br />Επειδή συμφωνώ στην διαπίστωσή σου «η κυριαρχία των κοινών παραστάσεων βοηθάει το σύστημα να αναπαράγεται», κ χαιρομαι που το γράφεις αυτό, εχω να σε ρωτησω: γιατί, αφού πιστευεις κι εσυ ότι η μάχη γινεται κ στον χωρο των παραστάσεων, των ηθών, γιατι αρνείσαι να δώσεις εκει τη μαχη κ θεωρείς οτί αυτή μπορεί να δωθεί σε οδομαχίες κ τραπεζες? Γιατί αυτό το κειμενο που έχει ακριβώς τετοιο σκοπό, γιατι το αποδοκιμάζεις? Γιατι αποφαίνεσαι πως δεν είναι απάντηση? <br /><br />Τα ερωτήματα είναι δύσκολα, οι αποφάσεις δυσκολοτερες. Η απόγνωση από μια κοινωνια κομματιασμένη οδηγεί σε παραλογες απλουστευσεις, που απλά βγάζουν την διανοια από την δυσκολη θεση να αποδεχτει το μη-ικανοποιησιμο όλων των απαιτησεών της. αλλά η κοινωνια δεν αλλάζει ευκολα, το συστημα είναι οι ιδιοι οι άνθρωποι, αν δεν αλλάξουν αυτοι…. Κ αυτοι δε θα αλλαξουν οπτικη σε μια μέρα κ σιγουρα όχι ολικά. Τα μέτωπα είναι πολλά, ένα από αυτά είναι το θεμα της βιας, πιστευω ότι αν συνεχισω να ασχολουμαι με αυτην κ με ότι άλλο δε μου αρεσει, πιστευω ότι θα συνεισφερω στον «χωρο του ηθους» που λες, πιστευω ότι έτσι αλλαζει ουσιαστικά ο κοσμος.<br /><br />Συγνωμη για τα πολλά λογια κ (ίσως) το υφος, φιλικά, ΠαναγιώτηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-62039658199566027812010-05-15T02:10:46.418+03:002010-05-15T02:10:46.418+03:00Σε ενα κείμενο για τη βία,ούτε μια λέξη για τη βία...Σε ενα κείμενο για τη βία,ούτε μια λέξη για τη βία που ασκείται στις γυναίκες;<br />Στο μισό του πληθυσμού δηλαδή,για το οποίο,οι επίσημες στατιστικές λένε οτι έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια<br />κατακόρυφα.<br />Γιατί δεν μιλάει κανείς γι αυτή;<br />Που είναι η ευαισθησία μιας πολιτικής ομάδας στο θέμα αυτό;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-74700772975563376192010-05-14T23:48:47.174+03:002010-05-14T23:48:47.174+03:00Αντιδρώ σε φωνές που καταδικάζουν τη βία επειδή δε...Αντιδρώ σε φωνές που καταδικάζουν τη βία επειδή δεν αποτελούν απάντηση, ούτε θέση για διάλογο.<br /><br />Φίλε Παναγιώτη καταλαβαίνω τι λες και εν πρώτοις δεν μπροώ να διαφωνήσω μαζί σου.<br /><br />Σκέψου όμως το εξής: όταν βλέπεις δίπλα σου να πετάνε μολότωφ, γιατί δεν αντιδράς;<br /><br />Μια πρόχειρη απάντηση που έχω είναι γιατί δεν έχεις δώσει στον εαυτό σου μια άλλη πρόταση για αυτό που πρόκειται να καεί, ακόμα περισσότερο μια άλλη πρόταση, μιαν άλλη προοπτική, για τον εργαζόμενο που την ώρα της πορείας είναι εκεί μέσα και δουλεύει. Το κτίριο έχει πάψει να αποτελεί δικό σου κόσμο, τι θα το κάνεις, ναό της δημοκρατίας; η εμπορευματοποίηση των πάντων αντανακλάται στις παραστάσεις σου για την τράπεζα: και να καεί, θα την ξαναχτίσουν. Δε θα ΤΟΥΣ κοστίσει. Και στην πραγματικότητα το αίσχος δεν είναι της φωνής που έχει σιωπήσει εκ των προτέρων και έχει αφήσει να αναδειχτεί το φαινόμενο (της καύσεως των εργαζομένων και των τραπεζών), αλλά της φωνής που εκ των υστέρων σιωπά συγκαλύπτοντας την αμηχανία της για το διαφορετικό, με τη βοήθεια του σαφούς διαχωρισμού θέσης. Η δική σου θέση ποιά είναι; "εγώ σας τα'λεγα";<br /><br />Έτσι, νομίζω, η ιστορία δεν μας βρίσκει στη γωνία (της σταδίου), αλλά τη δημιουργούμε μέσω κοινών παραστάσεων, στάσεων και ηθών. Ή στην καλύτερη, την αφήνουμε να συμβεί (αλλά είμαστε εμείς που την αφήνουμε και όχι κάποιος άλλος).<br /><br />Αυτό το "θα την ξαναχτίσουν/βάψουν/κλπ" φανερώνει, τώρα που το σκέφτομαι, και μια άλλη πλευρά της κρίσης που ζούμε: η κοινωνία φωνάζει από παντού, με όλα τα στόματα που διαθέτει και από κάθε πλευρά, πως ζούμε κάτι πρωτοφανές (στην ιστορία, στην αγριότητα, στην επίθεση κατα των εργαζομένων, στην ικανότητα αναπαραγωγής του κεφαλαίου), η κοινωνία φωνάζει δυνατά για να ορίσει αυτό που συμβαίνει, αλλά με τρόπο απόλυτο: σε στιγμές κρίσεις δεν υπάρχει χώρος για διαφωνίες.Ούτε για διάλογο σχετικά με τη "φύση" του προβλήματος: το πρόβλημα είναι αυτό, τελεία και παύλα. Ή δανειζόμαστε ή σβήνουμε. Η αφήγηση για αυτό που συμβαίνει δεν πρέπει να επιδέχεται αμφισβήτηση. Όλα τα στόματα τραγουδούν στον ίδιο σκοπό.Η κοινωνία σα να προσπαθεί να πείσει με όλες της τις δυνάμεις τον ίδιο της τον εαυτό, και παρ΄ρολα αυτά (ως τώρα) δε φαίνεται να τα καταφέρνει (ή και ακριβώς το αντίθετο, από την άλλη πλευρά).<br /><br />Φαίνεται πως όταν η κυριαρχία οξύνεται (επίθεση κατά των εργαζομένων), οι κοινές παραστάσεις οξύνονται: οι τράπεζες είναι τράπεζες. Αν ανατιναχτούν, θα τις ξαναχτίσουν. Αν δεν, μικρό το κακό ή μικρό το καλό. Μπορούμε να ορίσουμε ποιά από τις δύο αυτές κυριαρχίες έρχεται πρώτη και συνεπάγεται τη δεύτερη; αν ναι, και απαντήσουμε η κυριαρχία του κεφαλαίου, το ναι ή όχι στη βία ίσως να βοηθάει. Αλλά είναι έτσι; Μήπως η κυριαρχία των κοινών παραστάσεων βοηθάει το σύστημα να αναπαράγεται και να οξύνει τις επιθέσεις του; μήπως η αναπαραγωγή του συστήματος συνίσταται και σε αυτή την κυριαρχία; κι αν ναι, πως μπορούμε να ζητήσουμε δήλωση μετανοίας με την απόσπαση ενός ναι ή όχι;<br /><br />Κατ' αυτό τον τρόπο είμαστε φορείς αυτού που συμβαίνει, όχι απλά στη γωνιά της σταδίου, αλλά στο χώρο του ήθους.<br /><br />Μέσα σε αυτό το τρελό πανηγύρι, τι σημαίνει πραγματικά να μην είσαι βίαιος; Το ναι ή όχι στη βία;<br /><br />Ξέρω ότι δεν προτείνω κάτι αλλά προσπάθησα να μην κάνω απλά το δικηγόρο του διαβόλου.<br /><br />Απλές ενστάσεις, προσπάθειες να θέσω σωστά έστω και ένα ερώτημα.<br /><br />Ευχαριστώ για τον χώρο, Σπύρος.<br /><br />σημείωση: η απεύθυνση σε δεύτερο πρόσωπο έγινε προς χάριν παραδείγματος - όπου έγραψα εσύ τι προτείνεις δηλαδή δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε σένα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-85875224590060709172010-05-14T22:11:22.966+03:002010-05-14T22:11:22.966+03:00ki άλλη "επαναστατική βία"
θαυμάστε επαν...ki άλλη "επαναστατική βία"<br />θαυμάστε επαναστάτες εδώ:<br />(αυστηρως ακαταλληλο για σοβαρούς)<br />http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1169175Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-76972321531251217962010-05-14T21:54:01.702+03:002010-05-14T21:54:01.702+03:00Φίλε/φίλη Σ.
Νομίζω πως αγνοείς την ίδια την βία σ...Φίλε/φίλη Σ.<br />Νομίζω πως αγνοείς την ίδια την βία σαν φαινόμενο «αυθύπαρκτο», σαν κομμάτι της κοινωνίας που θα μπορούσε κάλλιστα να παραμείνει υπαρκτό, ακόμα κ αν λυθούν άλλα προβλήματα. <br />Λες ότι τα πράγματα δεν λύνονται έτσι (αν καταλαβαίνω καλά), όχι καταδικάζοντας τη βία, όχι θέτοντας το ερώτημα βία ή μη-βία. Φυσικά κ δεν αλλάζουν όλα έτσι, αλλά η καταδίκη της βιας δε γίνεται με σκοπό να ανατρέψει το σύστημα συθέμελο. Γίνεται επειδή είναι ένας από τους τρόπους να μειωθεί το φαινόμενο αυτό, το οποίο, όπως κ να το αιτιολογήσεις, δε θα μπορέσεις να δικαιολογήσεις κάποιες από τις εκφράσεις του (μολότοφ, ένοπλη πάλη, ξυλοδαρμός μεταναστών από ακροδεξιούς), επειδή είναι ξεκάθαρες επιλογές, αποτελέσματα συνειδητών πράξεων (οπότε μόνο με συνειδητές προσπάθειες, διάλογο, κλπ θα λυθει). <br />Η αναγκαιότητα προκύπτει από την ανάγκη να αποτραπούν κι άλλοι θάνατοι (ξυλοδαρμοί, βιαία επεισόδια γενικοτερα, κλπ), και αυτό νομίζω δεν χρήζει ούτε ανάλυσης, ούτε απόδειξης ότι είναι ένα ζήτημα σημαντικό. Και φυσικά, αν κάποιος ενδιαφέρεται κ γενικότερα για μια άλλη κοινωνία, για μια ανθρώπινη κοινωνία, για ένα δημοκρατικό πρόταγμα, δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί στον αγώνα αυτό να μην συμπεριλαμβάνει τον πρόταση της μη-βίας (ειδικά σαν μέσο πολιτικής).<br /><br />με λίγα λόγια, σου αντιστρέφω το ερωτημα: γιατί,πώς μπορεις κ αντιδράς σε φωνές που καταδικάζουν τη βια?<br />ΠαναγιωτηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-11260250514183980252010-05-14T17:48:40.574+03:002010-05-14T17:48:40.574+03:00Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω την αναγκαιότητα ανάρτησ...Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω την αναγκαιότητα ανάρτησης αυτού του κειμένου.<br /><br />Δεν εμβαθύνει σε τίποτα, δεν αναλύει τίποτα, παραμένει ένα όχι στη βία. Ο κόσμος όμως δεν είναι τόσο αθώος για να μας σώσει ένα όχι στη βία, έτσι απλά.<br /><br />Αυτό που θα ήθελα να πω, είναι πως αφενός ξεκινάτε κατά τη γνώμη μου σωστά, κομμάτι αυτής της κοινωνίας είμαστε όλοι, έχουμε τη βία μέσα μας, αφετέρου όμως θέλετε να κόψετε αυτό το άχρηστο, επικίνδυνο, πανουκλιασμένο, άρρωστο κομμάτι μας που ζητάει βία.<br /><br />Τα πράγματα νομίζω δε λύνονται έτσι. Θέση θα ήταν να αναλύσουμε τι σημαίνει βία και πώς μας κατέχει όλους, από τον πρώτο ως τον τελευταίο. Η κοινωνία μας είναι βίαιη, ναι, δεν αλλάζει όμως διαλέγοντας στρατόπεδο: "με τη βία ή χωρίς" - αυτό κι αν είναι δίλημμα!.<br /><br />Βγήκατε κοντολογής να διαχωρίσετε τη θέση σας, σκεφτείτε όμως αν η βία αυτής της κοινωνίας (πουτάνα κενωνία) εκδηλώνεται και από την πλήρη κονιορτοποίηση των πάντων, ζητώντας επιτακτικά να διαλέξεις στρατόπεδο.<br /><br />Δεν είμαστε εδώ νομίζω (ή δε θα έπρεπε να είμαστε εδώ) για να διαχωρίζουμε τη θέση μας με τέτοιο τρόπο.<br /><br />Σ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-13589658252140596652010-05-14T17:15:38.628+03:002010-05-14T17:15:38.628+03:00Συγχαρητήρια!!Τα καταφέρατε,μετά την ψύχραιμη και ...Συγχαρητήρια!!Τα καταφέρατε,μετά την ψύχραιμη και βαθιά ανάλυσή σας,να συμφωνήσετε με τις πιο ακροδεξιές και φανατισμένες απόψεις,απο όπου και αν προέρχονται!<br />Ενα κείμενο κατά της βίας υποτίθεται,το μόνο που κατάφερε είναι να βγάλει και πάλι στο φώς,το φανατισμό,την μονομέρεια,και την εμπαθή απόδωση ευθυνών,κυρίως σε ενα κομάτι αυτής της κοινωνίας,την αριστερά και τους αναρχικούς.Το εξιλαστήριο θύμα,είναι πάλι εδώ!<br />Πόσο κοντά στην λογική των διαφόρων ολοκληρωτισμών!<br />Με την διαφορά οτι αυτό το κομάτι,ήταν το πρώτο που έκανε την αυτοκριτική του,και δεν περίμενε την εμπαθή ανάλυσή σας.<br />Καιπάλι συγχαρητήρια!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-6014077848351036012010-05-14T01:57:39.152+03:002010-05-14T01:57:39.152+03:00Συγχαρητηρια, ωστοσο θα ηθελα να αναφερω οτι την ε...Συγχαρητηρια, ωστοσο θα ηθελα να αναφερω οτι την ευθυνη για την βια των ''αναρχικων'' την φερουν σε μεγαλο βαθμο οι υπουργοι του ΥΠΡΟΠΟ και συνολικα το πολιτικο συστημα που σε μια σειρα γεγονοτων προστατευουν αυτους που χρησιμοποιουν απροκαλυπτα βια (ενδεικτικα αναφερω την περιπτωση του Βουγια που απελευθερωσε τον γιο του Κουρακη και του Χρυσοχοιδη που ''αγανακτησε'' επειδη καποιοι αστυνομικοι συνελαβαν αυτους που τους πετουσαν πετρες)<br /><br />http://liberalcreta.pblogs.gr/2010/05/622046.htmlΔΕΥΚΑΛΙΩΝhttp://liberalcreta.pblogs.gr/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-40419188824393298252010-05-13T15:52:34.121+03:002010-05-13T15:52:34.121+03:00Και ενα κείμενο-ποίημα.Γιατί η αληθινή τέχνη,τα λέ...Και ενα κείμενο-ποίημα.Γιατί η αληθινή τέχνη,τα λέει καλύτερα απ' όλους πολλές φορές.<br /><br /><br />Έληξε η αμφισβήτηση.<br />Αποφανατίστηκαν οι επαναστάσεις.<br />Καταγγέλθηκε η απάτη κάθε "πρωτοπορίας".<br />Μια οργιαστική Σιγή εβλάστησε σε όλες τις ρωγμές.<br />Κοιτάξτε αυτούς τους νεαρούς των δεκαπέντε-δεκαεφτά χρονών.<br />Κοιτάξτε τους καλά.<br />Προσέξτε την Κατήφεια τους.<br />Την νευρική τους απάθεια,<br />την σιωπή τους,<br />την δύσαρθρη ομιλία τους,<br />την δύσθυμη σκληρότητα τους.<br />Προσέξτε πόσο ακίνητος είναι αυτός ο Νέος Άνθρωπος.<br />Πόσον αμίλητο φόνο κουβαλάει μέσα του.<br />Κι αν ακόμα δεν είναι αυτοί ο Συναγερμός,<br />θα έρθουν παιδιά και έφηβοι που θα είναι προορισμένοι για τον Νέο Λόγο.<br />Απλά, για τον Λόγο.<br />Για λέξεις που ποτέ δεν διαπράχθηκαν,<br />για νοήματα που ποτέ δεν αρμολογήθηκαν,<br />για εικόνες που ποτέ δεν μιλήθηκαν.<br />Φοβηθείτε τους.<br /><br />Γιώργος ΧειμωνάςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-16443958245262155472010-05-13T04:05:50.456+03:002010-05-13T04:05:50.456+03:00http://www.youtube.com/watch?v=77DsS32MEOo&fea...http://www.youtube.com/watch?v=77DsS32MEOo&feature=player_embedded<br />Για τον ανθρωπάκο μαςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-57531385021439709672010-05-13T03:13:38.839+03:002010-05-13T03:13:38.839+03:00ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ...
"Θα σου πω γιατί γελούν μ...ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ...<br /><br /><br />"Θα σου πω γιατί γελούν μαζί σου, ανθρωπάκο: επειδή σε παίρνω στα σοβαρά, πολύ στα σοβαρά.To σκεπτικό σου πάντα χάνει την ουσία. Μου θυμίζεις δεινό σκοπευτή που σκόπιμα χάνει το κέντρο του στόχου, από καπρίτσιο. Διαφωνείς; Θα σου το αποδείξω. Αν η σκέψη σου επικεντρωνόταν στην ουσία, θα 'χες γίνει κύριος της ζωής σου από καιρό. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα της σκέψης σου: «Για όλα φταίνε οι Εβραίοι(οι Αλβανοί,ή οι Τούρκοι κ.ο.κ) », λες. «Τι είναι ο Εβραίος;» σε ρωτώ. «Κάποιος που στις φλέβες του κυλάει εβραϊκό αίμα», απαντάς. «Και πώς ξεχωρίζεις το εβραϊκό αίμα από το αίμα των άλλων;» Η ερώτηση σου προκαλεί σύγχυση. Μπερδεύεσαι, κομπιάζεις. Ύστερα λες, «Εννοούσα ότι ανήκει στην εβραϊκή φυλή». «Τι είναι η φυλή;» σε ρωτώ. «Η φυλή; Αυτό είναι προφανές. Όπως υπάρχει γερμανική φυλή, έτσι υπάρχει κι εβραϊκή». «Και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της εβραϊκής φυλής;» «Ο Εβραίος έχει μαύρα μαλλιά, μακριά, γαμψή μύτη και δια-περαστικό βλέμμα. Οι Εβραίοι είναι άπληστοι και κεφαλαιοκράτες». «Αν δεις ένα Γάλλο της Μεσογείου ή έναν Ιταλό δίπλα σ' έναν Εβραίο, θα τον ξεχωρίσεις;» «Ε, όχι, για να είμαι ειλικρινής...» «Τότε, λοιπόν, τι είναι ο Εβραίος; To αίμα του δε διαφέρει από το αίμα των άλλων. Η εμφάνισή του δε διαφέρει από εκείνη ενός Γάλλου ή ενός Ιταλού. Και μια και το 'φερε η συζήτηση, έχεις δει Γερμανοεβραίους;» «Μοιάζουν με τους Γερμανούς». «Τι είναι ο Γερμανός;» «Ο Γερμανός ανήκει σιη βόρεια φυλή των Αρίων». «Οι Ινδοί είναι Άριοι;» «Ναι». «Είναι βόρειοι;» «Όχι». «Είναι ξανθοί;» «Όχι». «Βλέπεις; Δεν ξέρεις καν ποιος είναι ο Εβραίος και τι ο Γερμανός». «Μα, υπάρχουν Εβραίοι!» «Ασφαλώς και υπάρχουν. Όπως υπάρχουν Χριστιανοί και Μωαμεθανοί». «Σωστά! Να, αυτό εννοούσα, την εβραϊκή θρησκεία». «Ήταν Ολλανδός ο Ρούσβελτ;» «Όχι». «Και γιατί ονομάζεις τον Εβραίο απόγονο του Δαβίδ κι όχι τον Ρούσβελτ Ολλανδό;» «Με τον Εβραίο είναι διαφορετικό». «Σε τι διαφέρει;» «Δεν ξέρω». Τέτοιες κουταμάρες λες, ανθρωπάκο. Και με τέτοιες κουταμάρες, συγκροτείς ένοπλες συμμορίες που σκοτώνουν δέκα εκατομμύρια ανθρώπους επειδή είναι Εβραίοι κι ας μην ξέρεις να μου πεις τι είναι ο Εβραίος. Να γιατί γελάνε μαζί σου. Να γιατί όποιος θέλει να κάνει κάτι σοβαρό σε αποφεύγει. Να γιατί είσαι χωμένος στο βούρκο μέχρι το λαιμό. Όταν αποκαλείς κάποιον «Εβραίο», αισθάνεσαι ανώτερος. Αισθάνεσαι ανώτερος, επειδή νιώθεις κατώτερος. Νιώθεις κατώτερος, επειδή εκείνο που θέλεις να εξοντώσεις στους ανθρώπους που αποκαλείς Εβραίους, είναι ο ίδιος σου ο εαυτός. Και τούτο είναι απλά ένα δείγμα του τι είσαι στ' αλήθεια, ανθρωπάκο. Όταν αποκαλείς κάποιον περιφρονητικά «Εβραίο», η αίσθηση της μηδαμινότητάς σου ξαλαφρώνει. Αυτό το ανακάλυψα μόλις πρόσφατα. Αποκαλείς Εβραίο όποιον σου εμπνέει είτε υπερβολικό, είτε ελάχιστο σεβασμό. Σαν να 'σαι αντιπρόσωπος κάποιας ανώτερης δύναμης επί της γης, ανέλαβες να αποφασίζεις ποιος είναι και ποιος δεν είναι Εβραίος. Αμφισβητώ το δικαίωμά σου να το κρίνεις αυτό, είτε είσαι τιποτένιος Άριος, είτε τιποτένιος Εβραίος. Μόνο εγώ έχω το δικαίωμα να πω τι είμαι. Είμαι βιολογικός και πολιτισμικός μιγάς κι είμαι περήφανος γι' αυτό. ούτε σωβινιστής όπως εσύ, ασήμαντε φασίστα, όποια κι αν είναι η εθνικότητά σου, η φυλή και η τάξη σου."<br /><br />ΒΙΛΧΕΜ ΡΑΙΧ...<br />ΑΦΙΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-5660798886379823632010-05-12T23:42:27.853+03:002010-05-12T23:42:27.853+03:00"Δεν πιστεύω όμως στο δικαίωμα κανενός λαού ν..."Δεν πιστεύω όμως στο δικαίωμα κανενός λαού να προσπαθεί να γίνει αφεντικό στον τόπο ενός άλλου λαού. Ούτε και στο δικαίωμα ενός ατόμου ή μιας "φωτισμένης" μειοψηφίας να προσπαθεί να επιβάλει τις απόψεις της δια της βίας."<br /><br />εγω πάλι πιστευω οτι ο καθενας εχει δικαιωμα, ως ανθρωπος, να ζει όπου αυτος επιλεγει. οτι καθε περιφραξη γης κ ο δια της βιας αποκλεισμός των Αλλων από αυτην, ειναι απανθρωπη. οτι όχι μονο οι μειοψηφιες, αλλα κ οι πλειοψηφιες δεν εχουν κανενα δικαιωμα να επιβαλλονται σε οποιονδηποτε, αλλα αυτα μαλλον δε σε αγγιζουν, εσενα σε νοιαζουν οι ελληνεςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-23820049974931722492010-05-12T14:31:25.088+03:002010-05-12T14:31:25.088+03:00άκυρος ο παραλληλισμός μου - sorry ήταν και η πρωι...άκυρος ο παραλληλισμός μου - sorry ήταν και η πρωινή ώρα που έγραψα την απαντηση.<br /><br />υ.γ. διάβασα στο ιντυ ότι ένας απο τους νεκρούς ήταν καστοριαδικός απο την λευκάδα - λίγο έλειψε για αυτονομο κέρκυρας :Pαυτόνομος σαδομαζοnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-10129042685252393522010-05-12T11:01:38.959+03:002010-05-12T11:01:38.959+03:00Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΦΑΙΔΡΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΔΡΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ....Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΦΑΙΔΡΟΥ <br />ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΔΡΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.<br /><br />θΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥς ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ.<br /><br />Α) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ. ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΟΛΟΓΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΥΝΟΥΝΤΑΙ ΝΟΜΙΚΑ Η ΕΣΤΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ?<br />ΚΑΤ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ?? <br />β) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ.Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΛΕΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ.<br />Γ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?<br />ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΣΟ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΑΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-13977398425335161872010-05-12T07:25:43.303+03:002010-05-12T07:25:43.303+03:00συμφωνώ σε ορισμένα σημεία του κειμένου αλλά έχω κ...συμφωνώ σε ορισμένα σημεία του κειμένου αλλά έχω κι εγώ τις διαφωνίες μου...<br />Οι ενστάσεις μου βρίσκονται στο ότι διακρίνω ότι το κείμενο εμφορείται από ορισμένες υπερβολές αναφορικά με την κριτική στην αριστερά-αναρχία και στην βία. <br />Η καλύτερη στάση κατ εμε θα ήταν ναι μεν το να καταδειχθεί η κουλτούρα αυτών των πράξεων και της αισχρότητας που προκάλεσαν όπως επίσης και η στάση του χώρου και της αριστεράς απέναντι σε τέτοιες πρακτικές αλλά να μην αποδωθεί σε όλους ανεξαιρέτως η λαγνεία της βίας.Και αυτό το λέω με την έννοια ότι δεν γίνονται διακρίσεις (μέχρι και οι Ξανα στους Δρόμους και η Συσπείρωση έκαναν κριτική) Και αυτό δεν το λέω για να υπερασπιστώ καμια αριστερά και κανέναν χώρο, ούτως ή άλλως θεωρώ ότι ουδεμία σχέση έχουν με οποιοδήποτε επαναστατικό πρόταγμα. Αλλά όμως δεν παύουν να υπάρχουν και άνθρωποι σε αυτούς τους χώρους που έτυχε να βρεθούν εκεί για οποιονδήποτε λόγο με ριζοσπαστικές ανθρωπιστικές προθέσεις (ούτως ή άλλως αρκετοί απο εμάς ξεκινήσαμε απο τον χώρο και ύστερα κάναμε την κριτική μας και αποχωρήσαμε) και με το να υπάρχει η τάση στο κείμενο να κατηγορεί όλους συνολικά δεν νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει σε τίποτα. Και για να κάνω έναν παραλληλισμό, μου θυμίζει την λογική των αναρχικών που θεωρούν την κοινωνία τελείως αποκτηνωμένη και όταν γίνεται μια ρατσιστική ενεργεία (τότε ειδικότερα με την νικη της εθνικής ομάδας και τα επεισόδια που είχαν γίνει) απο ένα μικρο τμήμα της λυσάνε εναντιων όλων και φωνάζουν ότι ζούμε σε κατάσταση που παραπέμπει σε ναζιστικό καθεστώς, με την ίδια λογική δεν θα μπορούσα να θεωρήσω όλο τον χώρο υποστηρικτή της δολοφονίας και να κάνω λόγο για υπαρκτό κίνδυνο ανάδυσης ενός νέου ολοκληρωτισμού (καθότι ο ολοκληρωτισμός απαιτεί έναν άλλο τύπο ανθρώπου που δεν υφίσταται σήμερα) <br /><br />Όσον αφορά το ζήτημα της βιας είναι ότι δεν ξεκινά απο μικρο-ομάδες της εξεγερσιακής πτέρυγας της αναρχίας αλλά υπάρχει διάχυτη σε ένα ποσοστό μέσα στο σύγχρονο φαντασιακό (π.χ. χουλιγκανισμός,συμμορίες,τραμπουκισμοι,βιαίες υποκουλτούρες,ξύλα ανάμεσα σε διαφορετικά σχολεία-περιοχές-εθνότητες,κλπ) και τυγχάνει να ταυτίζονται εν μέρει με ορισμένα απο τα λεγόμενα αυτών των ομάδων. Αν οι απαρχές της βίας βρίσκονταν στον αναρχισμό τότε οι εν λόγω ομάδες θα είχαν πολύ περισσότερα μέλη ή ακόμη με το να σταματούσε η λειτουργία τους θα σήμαινε αυτόματα την εξάλειψη της βιας. Το να γίνεται επίθεση στον αναρχισμό και την αριστερά με τέτοιο τρόπο και να παρουσιάζονται λες και είναι το σημαντικότερο πρόβλημα της κοινωνίας μπορεί κάλλιστα να παρεξηγηθεί ως ακροδεξιά προπαγάνδα.(δεν σας παραξένεψε το ότι αναδημοσίευσε το κειμενο σας το φασιστοειδές απο πάνω;)<br /><br />Και στην τελική ναι, ο χώρος είχε την μεγαλύτερη ευθύνη και σε επίπεδο κουλτούρας καθώς ποτέ δεν έκανε ουσιαστική κριτική στην βία, κρατούσε τις καλύτερες σχέσεις με χουλιγκάνια και κάφρους προκειμένου να τους εκμεταλλευτεί, συντηρούσε τον "επαναστατικό" lifestyle μύθο των εξαρχείων, ξέχωρα απο όλα αυτά τα μοδάτα ιδεολογήματα της αντι-βιας, χωρίς να κάνω καν λόγω για τις μεταφυσικές θέσεις του τύπου για όλα ευθύνεται το κράτος και το κεφάλαιο οπότε το μόνο που μένει είναι να τα κάψουμε,βεντέτα με μπάτσους,κλπ αλλά θα έπρεπε επίσης να γίνει και αναφορά στις συνθήκες εργασίας στην τράπεζα (έχετε δει εσείς αρκετές φορές τράπεζες ανοιχτές και με ανεβασμένα ρόλά ειδικότερα όταν πρόκειται να γίνουν πορείες τέτοιων διαστάσεων;) χωρίς αυτό να αναιρεί το ότι οι περισσότερες ευθύνες ανήκουν στους κάφρους που έβαλαν φωτιά και σε όσους έμμεσα ή άμεσα τους υποστήριξαν.αυτόνομος σαδομαζοnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-36641042721165184772010-05-12T03:15:51.275+03:002010-05-12T03:15:51.275+03:00@ Ανώνυμε 01:40
Τον δαίμονα της βίας όλοι τον έχ...@ Ανώνυμε 01:40 <br /><br />Τον δαίμονα της βίας όλοι τον έχουμε μέσα μας, ιδίως όταν νοιώθουμε πως μας αδικούν. Άλλωστε είναι κάτι έμφυτο, που προέρχεται από το ένστικτο της επιβίωσης. Όμως, αν θέλουμε να είμαστε εξανθρωπισμένοι κι όχι ανθρωποειδή, πρέπει κάπως να το διαχειριζόμαστε αυτό το ένστικτό. Κάπου να βάζουμε κόκκινες γραμμές, αυστηρές προϋποθέσεις κι η απόφαση για χρήση βίας να παίρνεται μετά από πολύ σοβαρή περίσκεψη και με πολύ συγκεκριμένους στόχους. Όχι σαν απλή συναισθηματική εκτόνωση, επί δικαίων και αδίκων, γιατί τότε είμαστε απλώς τραμπούκοι. <br /><br />Αν και προσωπικά συχαίνομαι κάθε μορφή βίας, προκειμένου να υπερασπίσω την ασφάλεια κάποιου που αγαπώ, δεν θα διστάσω καθόλου. Κι "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων".<br /><br />Δεν αισθάνομαι κατώτερη ή ανώτερη απ' τον οποιονδήποτε. Πιστεύω όμως στην αυτοδιάθεση των λαών και στο δικαίωμα τους να είναι κύριοι στον τόπο τους. Πιστεύω επίσης στο δικαίωμα όλων των λαών (αλλά και των ανθρώπων ατομικά) να αμύνονται με κάθε πρόσφορο μέσον, σε όποιον προσπαθεί να τους υποδουλώσει. Όταν όλα τ' άλλα μέσα έχουν εξαντληθεί, καμιά φορά η βίαια άμυνα απομένει η μόνη λύση. <br /><br />Δεν πιστεύω όμως στο δικαίωμα κανενός λαού να προσπαθεί να γίνει αφεντικό στον τόπο ενός άλλου λαού. Ούτε και στο δικαίωμα ενός ατόμου ή μιας "φωτισμένης" μειοψηφίας να προσπαθεί να επιβάλει τις απόψεις της δια της βίας.<br /><br />Καταλαβαίνω βέβαια πως, για σένα, ίσως και να μην υπάρχουν "λαοί", αλλά οι ίδιοι οι λαοί εξακολουθούν να επιμένουν πως υπάρχουν.mnkhttp://2mnka.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8341589355747495597.post-32904920151238618452010-05-12T01:40:51.334+03:002010-05-12T01:40:51.334+03:00εγω δε θα σε βρισω, δεν εχω λόγο. θα σε ρωτησω κ κ...εγω δε θα σε βρισω, δεν εχω λόγο. θα σε ρωτησω κ κατι...<br /> εσυ δε νιωθεις καθολου υπευθυνος?<br />εσυ δεν διψάς για βία?<br />δε βλεπεις οτι αυτη έρχεται μπουμερανγκ στους "ελληνες" (αυτοι υποθετω σε νοιαζουν)?<br />ο Χριστός μιλησε για αγάπη κ ανθρώπους, όχι για έλληνες κ ανωτεροτητες, δε μπορειτε να τσαλαπατατε τον Λογο ΤουAnonymousnoreply@blogger.com